.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد جدی با بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در مازندران
با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در مازندران برخورد جدی صورت می گیرد.

به گزارش شمال نیوز ، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در نشست روسای دادگستری ها و دادستان ها به برخورد جدی دادستان‌ ها با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در استان تاکید کرد و افزود: دادستان ها باید با جدیت و برنامه ریزی مناسب از ضابطان قضایی بخواهند تا بر خورد جدی و مناسب با بر هم زنندگان امنیت اجتماعی مردم داشته باشند.

دادستان مرکز مازندران به موضوع منابع طبیعی و محیط زیست اشاره کرد و گفت: باید داستان های سراسر استان در این موارد اقدام قاطع موثری داشته باشند، بطوری که ازسوی رییس کل دادگستری استان و دادستانی بازدیدهای میدانی به صورت نامحسوس و محسوس صورت می گیرد.

وی افزود: رویکرد زمین‌خواران نسبت به گذشته تغییر کرده است و امروز از شکل تغییر کاربری زراعی به مسکونی به سمت سوء استفاده ازظرفیت‌ های قانونی موجود در تصرف اراضی ملی و دولتی تغییر شکل یافته است.

حسینی عالمی با بیان اینکه طبق آمار از سوی محیط زیست در خصوص شناگاه های استان و بررسی ها و اقدامات انجام گرفته در این خصوص، از ۲۲ شناگاه در استان فقط تنها ۲ جایگاه، مناسب شناخته شده است، گفت: شناگاه های استان نیازمند بررسی و پیگیری مسئولان استانی است و دستگاه قضایی نیز پیگیر این موضوع است.

وی به بحث محیط زیست و رود خانه ها اشاره کرد و افزود: عملکرد محیط زیست در استان مطلوب نمی باشد، به طوری که اکثر فاضلاب های شهری و خانگی و کشتارگاه ها به رودخانه ها منتهی می شود و برای حل این موارد باید محیط زیست با جدیت بیشتری ورود پیدا کرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.